profesjonalne standardy obsługi klienta
  negocjacje handlowe
  etapy wizyty handlowej
  skuteczne techniki sprzedaży
  standardy obsługi klienta
  telefoniczna obsługa klienta
  merchandising
  prezentacja handlowa
  szkolenia indywidualne

Newsletter TDS

Informacje o efektywnej sprzedaży, negocjacjach i tematy szkoleń TDS.

profesjonalne standardy obsługi klienta

Profesjonalne standardy obsługi klienta

Adresaci szkolenia

Szkolenie dla działu obsługi klienta oraz wszystkich osób prowadzących bezpośrednią obsługę klienta, oraz dla kadry zarządzającej takimi działami.


Główne cele szkoleniowe

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy potrafią w profesjonalny sposób nawiązywać i umacniać długotrwałe relacje z klientami, dają sobie radę w sytuacjach trudnych w kontaktach z klientami, prowadzą w sposób konstruktywny rozmowy reklamacyjne. W trakcie szkolenia określamy efektywne standardy obsługi bezpośredniej klientów.


Program szkolenia

Dzień I

Profesjonalne standardy obsługi
Etapy obsługi klienta – obsługa bezpośrednia klienta
Korzystna relacja z klientem – narzędzia i techniki obsługi klienta

Dzień II

Typologia klienta - indywidualne dostosowanie obsługi klienta
Asertywność – trudne sytuacje w obsłudze klienta
Reklamacje – standardy obsługi klienta

pokaż cały program szkolenia

profesjonalne standardy obsługi klienta